Cze 23, 2018
GLOBAL READING

Bawiąc się ostatnio kursem Say Hello! wyd. Delta Publishing, postanowiłam popróbować czytania globalnego z maluszkami i klasą pierwszą szkoły podstawowej. Czytanie globalne nie jest niczym nowym i bardzo lubię przemycać zapis prezentowanych słówek. Tym razem krok dalej. .                           Do kart obrazkowych przygotowałam […]

Read More
Cze 17, 2018
PREPOSITIONS OF PLACE

Do napisania tego posta i pomysłu na lekcję z młodszymi uczniami zainspirowała mnie publikacja Delta Publishing SAY HELLO! Seria składa się z dwóch poziomów, podręcznika dla ucznia, zestawu kart obrazkowych oraz książki nauczyciela z nagraniami audio oraz oprogramowaniem do tablicy interaktywnej – ceny na Allegro zachęcające. 1. Poziom 2 w Unicie 9 na tronach 68 […]

Read More
Cze 04, 2018
Summer at the seaside

W tym poście dzielę się z Wami moimi materiałami wakacyjnymi. Sama je rysowałam kilka lat temu i dzisiaj postanowiłam by się nimi pochwalić. Plik zawiera materiały tworzone przez kilka lat, ale mam nadzieję, że Wam przypadną do gustu. Mam dla Was aż 15 plików, jak znajdę, to dorzucę dobble.   PLIKI DO POBRANIA https://drive.google.com/open?id=1pYsYlPV0b-oFtVbhjQchyrfWXeMO-2es

Read More
Maj 29, 2018
Phonics 1, 2 and 3 – kilka propozycji zabaw z dziećmi

Inspiracją tego posta były warsztaty Doroty Werner oraz blog Thisreadingmama. Dorota przypomniała mi, jak bardzo ważny jest słuch w nauczaniu dyslektyków, a moje nowe nastawienie by wszystkich traktować jak potencjalnych dys. W dzisiejszym poście mam kilka propozycji na wykorzystanie 21 słówek z końcówkami -all, -in oraz -at. Obrazki rysowałam sama, zatem proszę o wyrozumiałość – […]

Read More
Maj 24, 2018
FLOOR SCRABBLE GAMES

Do stworzenia tej wersji zainspirowała mnie gra, którą nabyłam txm.pl i nazywa się Scrabble Flip, gra ma w sobie cztery katapulty dla żetonów i zestaw żetonów. Inspirując się oryginalną grą, stworzyłam coś podobnego – plansza do wydruku i sklejenia do pobrania poniżej, oraz zestaw kart z literami alfabetu wraz ze scrabblową instrukcją, ile jakich klocków […]

Read More
Maj 23, 2018
SIGHT WORDS games

We wcześniejszym wpisie podzieliłam się z Wami Sight Word Dobble https://www.sophia-jezykiobce.pl/galeria/sight-words-dobble/ i można w nie grać w najróżniejszy sposób, ja polecam wersję slow dobble (uczniowie po kolei szukają wspólnego elementu) oraz grę planszową do Dobbli dostępną tutaj: https://www.sophia-jezykiobce.pl/galeria/dobble-cards-board-game/ Sight words to są najczęściej używane słówka w angielskim i w sumie chyba jedne z najważniejszych we wczesnej […]

Read More
Maj 23, 2018
Discussion Cards 4

Korzystając z pozycji Andrew Fincha Active English Discussion 2 przygotowałam zestaw 290 kart z pytaniami do speakingu.         Na sztywnych kartkach wydrukowałam ramki i nakleiłam rozcięte prostokąty z pliku do pobrania. Olaminowałam, rozcięłam i mam na zawsze. Plik do pobrania:  Można je wykorzystać z następującymi grami planszowymi: Angry Birds board game https://www.sophia-jezykiobce.pl/galeria/angry-birds-board-game/ Wheel […]

Read More
Kwi 30, 2018
ANGRY BIRDS board game

Uniwersalna plansza do utrwalania słownictwa, gramatyki, jak również środków językowych, mówienia czy opowiadania historyjek. Gra jest trochę na zasadzie chińczyka, potrzebujemy cztery pionki w czterech kolorach, najlepiej żółty, niebieski, zielony i czerwony. Można zrobić pionki z Angry birdsami. Potrzebujemy również cztery zestawy kart np. RED: rozmowa wstępna YELLOW: wyrażanie opinii (pyt. 2 pod ilustracją) lub […]

Read More
Kwi 21, 2018
MATURA CARD GAMES inspired by Londonopoly

Zakochałam się w pomyśle Kai z Londonopoly na wykorzystanie talii kart na zajęciach – oryginalny wpis znajdziecie tutaj: http://londonopoly.blogspot.com/2016/03/conversation-cards-czyli-idealne.html i wykorzystuję go bardzo często zarówno w oryginale, jak i w moich adaptacjach. Pomysł genialny w swej prostocie i bardzo uniwersalny i można go wykorzystać z każdą grupą wiekową. Moi uczniowie sami tworzą takie gry do […]

Read More
Kwi 14, 2018
ZAINSPIROWANE PROF. PYŻALSKIM

Na wstępnie chciałabym podziękować Agnieszce Małyszczuk za umożliwienie mi uczestnictwa w fantastycznym spotkaniu z prof. Pyżalskim. Wśród wielu świetnych pomysłów zmotywowania uczniów do pracy na zajęciach (nie tylko języka obcego) pojawiło się pudełko – moja wersja to cztery pudełka: Moje są z Pepco za 5 zł dwa pudełka. Do każdego pudełka wkładamy zestaw randomowych przedmiotów, […]

Read More

Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies, umieszcza je w pamięci Twojego urządzenia. więcej informacji

Polityka Prywatności

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; 7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zamknij